:D:D

igår kväll sovde jag över hus Alva och juliak med vi hade jätte kul
vi lekte blindbock
kläpoker, sjöng singstar , sminkade varan , fixade håret på varandra
och filmade varan och tog kort på varan 
jag kan inte lägga ut bilder får jag tog inte nåt kort med mim mobil
men julia kanske ska lägga ut nåt bild det här e hennes blogg http://julleribullan.blogg.se/
idag komm jag tillbak från alva jag vilade lite stund sen var jag istan med mamma
köpte bara godis och chips min godis förbjud brja den 26 januari
men jag e inte säkert att jag kan klara det jag äte nästan varge dag godis
men jag kan äta chips istället för godis för jag gillar chipps lika mke som godis eller naj men jag tror nog jag kommer klara mig med chips typ haha
ja nu ska jag äta godis och titta på en film
ha en bra kväll


Kommentarer
Postat av: Bloppis

Svar: Ja, jag vet att du vill köpa dom plaggen, men kan du maila [email protected] istället?

2009-12-31 @ 15:29:44
URL: http://bloppiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0