'''''''''''''

idag gjorde jag inte så mke men vid klockan 5 eller 6 var jag med chaltu hon simikade mig och fixade håret
sen tog hon kort på mig hon kankse lägga upp bilder på mig i sin blogg http://bareduoromo.blogg.se/hej/ det hät e hennes blogg
nu ska jag bloggar lite sen ska jag titta på tv

men först ska jag skriva om en helt annat sak läs allt där neråt


LÄRARE STOPPADE LÖV INNANFÖR POJKES TRÖJA
köping några pojkar satt på en mur på en skolgård de lekte med löv som hade fallit ner en lärare gick förbi och fick löv på sig då blev han arg och ville lära pojkarna att man inte ska kasta löv på andra pojken och läraren brättade olika saker om vad som hände se pojken säger att han hade löv i handen och tappade balansen när läraren gick förbi då släppte hanlöven han hade i handen och då föll ner på läraren pojken säger att läraren skrek vem var det som kastade löven? pojken sa till läraren att det var han som gjorde det men förklarade att det var för att han hade varit nära att ramla pojken säger att läraren tog upp löv och stoppade innan för pojkens tröja sedan slog läraren honom löst i ansiktet med handen läraren säger att han hörde pojken säga ska jag kasta löv på honom?sedan kallade pojken honom gubbjävel läraren säger att det stämmer att hon stoppade löv innanför pojkens tröja han säger  att han klappade pojken i  ansiktet nu har tingsrätten dömt läraren
de säger att det är ofredande att stoppa löv innanför tröja på ett barn
                                             SLUT








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0