*kul haft jag igår*

några dagar skrev jag inte i min blogg jag hade inte tid kanske hade men inte årkade
allafal igår slutade vi 12 i skolan och vi hade inte lektion det var 2 klas i en var det att man ska pysla i den ändra såg man på tv jag ida juliak och alva pyslade för det var inte en bra film vi gjorde julkort tillvaran
sen när vi slutade var jag julia ida och alva i stan och köpte julklappar till varan
sen klockan  20 över 2 skulle julia till tandläkare så hon for till tandläkare jag ida och alva var kvar och köpte julklpp sen for till idas mammas jobb och fick kjus hemm till mig
vi var hus mig julia komm oxå efter tandläkare
sen ått vi middag sen pratade vi sen gjorde vi oss iordning till en julDisco
det var jätte kul


senaste dag idag ska jag åka till ume kankse till mammas kompis och jag kommer
blogga där jag ska vara där en dag eller 2dag eller en vecka där:)
det är jätte kul där jag länktar tills vi ska åka dit
dom har en liten flicka hon e jätte söt jag ska ta kort på henne och lägga ut det i min blogg
dom har en till flicka som är lika ålder som mig sen har dom inga fler barn
jag kommer ha jätte roligt där
fast jag kommer sakna mina vänner:(
jag ska allafal träffa dom i jul typ och ge dom julklappar
det hämska är att jag hittade ingenting till min lille bror han frågar hela tid vad jag har köpt till han
jag tror jag ska köpa nåt från ume hoppas jag hittar nåt
nu ska jag stada mit rum sen ducha  sen ska jag packa mina kläder jag ska ha mke med mig om jag får av mamma naj jag kommer inte få ska bara med mig 8par kläder och 4 par skor
en vinter skor en sommar skor en festskor får det kommer bli festdär och en vanliga skor
och ska ha med mig 2 jackor 8 sockar
jag måste alltid ha med mig mke sockar för jag gör dom jätte snabbt hål i dom
jag kanske ska jag ha minderen än jag sa att jag ska med mig för att jag kankse ska bara vara 1eller 2 dagar där:(      =D


Kommentarer
Postat av: Rosida

Sv: Inget speciellt, kollar på kul youtube klipp. ^^

2009-12-27 @ 14:41:50
URL: http://beyondthesurface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0