:D

hej alla
igår skrev jag inte i bloggen jag var hus en kompis och deras dator hade gått sånder
det var jätte kul
först for vi till en  kiosk och köpte godis sen såg vi på en film sen var vi ute en stund
sen gjorde vi massa annat skoj jag årkar inte brätta om allt vi gjorde
jag har just kommit från en lång skol dag
idag i skolan gjorde vi inte nåt specialt sista lektion hade vi H:K det var jätte kul vi gjorde  chokladmuffins
det var hur gått som hels






nu ska jag villa lite men först ska jag lägga lite bilder på dom härliga och söta cupcake


















Kommentarer
Postat av: BLONDIE

Sv: Mina designer kostar, kram!

2009-11-23 @ 17:52:47
URL: http://lalaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0