idag

ida gjorde i skolan som alla ändra dagar 
efter skolan komm jag hemm och åt mat
sen årkade jag inta ta va mig kläderna och tittade på tv
sen  komm mamma från stan hon var och shopade lite hon köpte julklappar oxå:D
julklappar fick jag inte se:(
men hon köpte lite saker ått mig:)








hellokitty.jpg hellokitty image by Tessy123





guligt av mamma
hon brukar aldrigt själv köpa ått mig jag brukar själv köpa mina kläder ibland kanske mamma
men oftas shoppa ajg själv
jag vet inte vf köpte hon ida ått mig hahha tack av henne:D
 nu ska jag blogga en stund sen ska jag titta på tv

Kommentarer
Postat av: Yumi

söta kläder! :D

2009-11-27 @ 19:02:27
URL: http://bananachips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0