fredag

hej hej idag var jag i stan för att köpa kläder till en bröllop imorgon men vi trode att det var imorgon
men sen dom som bjöd oss dom sa att det är om 2 vecker så det e lugn
i skolan gjurde vi inte så special men i jympan spelade vi basket jag var i blåa lagg
det var hannes edvin ida johanna wincent jonathan i mitt lagg
efter skolan komm jag hem och for till stan som sakt jag skulle köpa kläder men jag hitta inga fina kläder
ja sen när jag komm hem då ringde några klas kamrat till mig och frågade om jag vill komma till disco idag typ i kanalskolan eller norhamal
men jag ba okej kankse
jag for inte får jag skulle se film med zanna och dom ändera vi såg på rosa the movie och ått godis
gått

















Kommentarer
Postat av: christina

snygga bilder på ville och rosa hihi.

2009-11-14 @ 12:22:11
Postat av: christina

du kommer nog få ganska många komentarer det tror i allafall jag.

2009-11-14 @ 12:24:31
Postat av: christina

du kommer att få ganska många derför det är nog många som vill ge kommentarer men de vågar inte.

2009-11-14 @ 12:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0