fredags mys ♥♥

idag sa mamma om jag skulle städa hela köken och diska och damsuga skulle få 200:_kr
haha jag sa själv klart för i hela månaden hade jag bara 80 kr lite nu har jag 280kr
jag städade jätte jätte jätte jätte bra haha
sen skulle jag baka efter städet men jag årkade inte jag fick ont i armen igen men det är bra ändå
idag latade jag mig inte lite men allfal städade jag köket för pengar:D



fredags mys ♥♥

nu blir det frdags mys ♥
cenne ska inte sova här idag vet ej varför :(( ♥
då får ja väl mysa med mej själv dåe ! ♥
i kväll blir det poppis och godis tajjm ♥♥
HAHA blogg i kväll någon gång ?? ♥
nu ska jag ta och ta på mej mjukis kläder :D ♥
sen ska jag mys i sängen och äta gåtti gått och titta på film♥
puss puss ♥♥
ha en bra fredags kväll ♥♥


 




     
till alla söta läsare


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hoppas du får en trevlig helg :)

Kram

2009-11-27 @ 23:20:55
URL: http://jeffelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0