idag lördag

hej alla läsare idag har jag inte gjurt något special men jag bakade mufins med grädde på
dom vart jätte goda
sen var jag ute med min lille bror och gjurde en snögubbe sen efter det sät jag vid dator och sen var jag med lille bror i coop och köpte chips godis och cola och vi hade hyrat en film
sen komm vi hem och  gjurde vårt rum som en bio och vi hämtade den stora tven i vårt rum vi har en tv i våran rum men den e inte så jätte stor allafal sen såg vi på film det var en skräck film The Vampire Diaries

här kommer några bilder på filmen











vampirediaries.jpg image by misskewell



nu sitter jag framm för datorn och bloggr
jag ska nog blogga ett tag sen blir det en till film jag vet inte vadå för film men jag ska se den ändra filmen från datorn
bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0