snart jul

snart är det jul och i skolan kommer vi ha en fest typ om  3 eller 4vecker
festen e typ i e_4an det finns disco där biljad och man kan sitta i kaffeteria och typ spela spel
aså jag hörde från nån att man kan sitta vid dator men jag e inte säkert
jag längtar till jul
aså vi bruka inte fyra jul men i jul lovet kommer  jag vara i tyskland typ längtar efter det i sommar åkte jag till tyskland jag ska åka igen det kommer bli jätte kul men jag ska vara 2vecker där eller kankse mindere men
första dag till jul ska jag inte åka till tysklan då ska jag vara i nånstans och måla bannens ansikte då får jag pengar får det kommer bli jätte tråkigt får det är meren 300 personer där och tänk hur många ban kommer jag måla ansikte den dag kommer jag säkert bli jätte jätte trött
jag ska lägga ut några bilder
           




längtar ni att äta


pepparkakor




pepparkakshus
 

                  julskum                                                                         jul bord


bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0