måndag

idag i skolan gjorde vi inget specialt men sista lektion hade vi H:K vi gjorde fisk med potatis:(jag ått nästa ingenting det var hur äckligt som hels
efter skolan såg jag på tv sen var jag i stan köpte bara ett par lång sockar
efter det var jag i edda och simmade sen gjorde jag en själv gjord pizza det va jätte gått till och me min syrra frågade om recepten hon gjorde också
sen var jag och spelade fotboll med min pappa och min lille bror
sen duschade jag sen i kväll ått jag mat i gula kjusken nåt kebab  sandwich med pappa och lille bror
efter det såg jag på 4 skräckfilmer  jag såg på   Wrong turn   eden lake    dark water och ils
nu sitter jag vid datorn och chattar bloggar och lysnar på musik

 



Wrong turn



eden lake




 dark water



ils


byeeee:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0