torsdagen och fredag

sorry jag skrev inte igår jag årkade faktiskt inte men jag gjorde inte eller jätte mke i trosdan
i skolan hade vi som vannlig vi slutade 15:20 tro jag
efter skolan var jag jätte trött och komm hem och la mig på säng och sen ´viste jag inte vad händ sen när jag vaknade då var klockan 8:30 så jag var jätte trött


idag i skolan gjorde vi inget vi slutade med en härligt gympa lektion vi hade volleyboll eller först hoppade vi hopprep sen körde vi  volleyboll jag tycker det var kul på morgonen hade vi lite sovmorgon sen började vi med bild vi gjorde nåt som jag vet inte vad det het men så gick det till först tog man ett papper sen fick vi en specialt penna och vi gjorde olika monster man skulle tillexempel ta papper och lägga på ett vägg som har monster sen målade man över det sen fick man det lika monster som på väggen hade det
efter skolan komm jag hem och tittade på tv sen sätt jag vid datorn sen blev det tv igen och sen klockan 7 hade jag tränning vi hade disco oxå men jag kunde inte va men synd om mig om jag skulle va med då skulle jag va med christina får hon frågade 3 gånger om hon få va med mig jag sa hela tid ja fast inte säkert att jag kommer
jag kunde ju komma i disco men vi hade march så jag villde faktiskt va med i den 
vi vann inte men jag hade ändå kul
sen när jag komm hem var klockan 9:13 jag skulle  sova över hus en kompis men jag hade inget lust att åka hus henne då men imorgon ska jag gärna åka dit får jag har lovat henne
och imorgon är en kompis kalas men jag kan ändå inte komma jag har mke annat göra 
nu är jag trött ska blogga ett tag sen ska jag sova


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Sov så gott!

2009-11-20 @ 23:17:23
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0