fredag

hej idag hade vi fotboll i skolan med stora bollar det var ganska kul men vi vann allafal inte
och i veckan hade vi hämlig kompis först hade jag alva sen hade jag lisa jag var extra snäll mot dom skoja bara jag vet faktiskt inte vad dom tyckte meg hade jonna och nastaran

sen slutade vi tidig:) efter skolan var jag med chaltu vi var i coop vi tänkte köpa galss men det gjurde vi inte
får det var ganska kallt och det snöade
och jag har inte tagit något kort och har inte att lägga up aså jag kankse ska tabort min blogg
kanske jag har inte tänkt en men om jag skulle tabort så seger jag hejdå till allla
men om jag skulle inte tabort då seger jag hej till alla skoja bara:)då kommer jag lägga upp bilder från skolan
och visa alla som går i min klas och takort på fritiden vad jag gör


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0