idag i bio

hej aså idag var vi inte i en bio men vi var i nurdanå och såg en super dolig film
aså filmen hade vi sett i 5an den sög bäst i sverige
och tyvär har jag inga bilder på där vi såg filmen och mig
aså på mårgonen skulle pappa skjusa mig till skola så han hade bråttom och jag glömmde kameran och mobil:(
jag e jätte läsen men jag ska ta kort imorgon i skolan
en tiej i skolan ska fixaen en model på mit hår och jag ska måla hennes naglar jag hade målat mina naglar
och hade en modell på dom hon tyckte den var jätte fin så hon sa snälla kan du måla så på mig och jag sa
okej imorgon så imorgon blir der spennande tyyyyyyyyyyyyyyp heheh

det var den

bara så ni vet kolla inte på den
den e hur dolig som hels

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0