sorry:(

sorry igår orkade jag verkligen inte skriva om vad har hänt i skolan får jag var jätte trött
igår var det  inte så rolig  men den var sådär vi var med 6f där i skogen
vi var där från klockan  9:30 till 2:00 vi fick sovmorgon och det var kul
sen efter klockan 2 kom vi i klasen och såg på en  film eller det var inte film det var bara en tv porgram
sen fick vi sluta tidigare vi slutade typ  20 i 3
efter det var jag med ingen jag var så trött att orkade inte va med nån
i skogen skulle man vara i gruper jag var grup F  oskar wiliam sesar i 6F var i min grup och ida juliak christina från min klas var i mit grup det var ganska bra grupp tycker jag i skogen skulle man göra några grejer
sen skulle men gå runt och läsa några frågor och sånt men våran grup orkade inte gå runt så vi gissade på alla frågor utan att kolla på frågorna hehe
när jag komm hem då vilade jag en stund sen ätt jag mat:D jag var super  hungrig också
sen kollade jag på tv och sätt vid dator men jag orkade inte skriva i blogg:(
sen klockan 5:00 spelade jag fotboll det var ganska kul
ha en bra dag







våran skolan
den e micke stören det här









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0