hej

hej hej
igår var jag i stan jag skulle inte shoppa jag sklle vänta på mammas  kompis och sen komm hon och hämtade mig hus dom jag hade jätte skoj
förgår 2010 aa jag smälte många raketer det var ass kallt
jag var tuvengen att ta några raketer och smälla i handen jag fick lite äld på min hand men det gjck ändå jätte bra  jag var inte så länge ut får det var ass kalt sen när jag skulle gå hem då hade jag många raketer kvar och min kompis fick alla hon ba oooooooo tack så mke jag ba du fick dom inte gratis du ska betala imorrn eller så ska jag inte köpa nåt till dig i du födelsedag fast jag skojade bara hon bara
nu ska jag lägga några bild från år 2010



kolla så här var det min hand när jag fick äld det gjorde inte så ont skoja bara det är inte min hand så äcklig den här bilden är det är nån som har skadat sig med att smällde raket ojj





 här var det i stan jag tog inte bra kort jag frös jätte mke så det blev en dolig bild




det här var jätte bra bild i början men jag målade lite på den i paint hhaa fast den var suddig

hejdå


Kommentarer
Postat av: sofie ♥

tack så mycket, detsamma :)!

bara bra, själv?♥

2010-01-02 @ 19:15:53
URL: http://ssofiejohanssonn.blogg.se/
Postat av: sofie ♥

brade, jo de är fint :)

hade du ett bra nyår då?♥

2010-01-02 @ 19:19:59
URL: http://ssofiejohanssonn.blogg.se/
Postat av: rrr'

hej sötnos!

svara på dagens fråga på min blogg!



tack på förhand! <3

2010-01-02 @ 19:28:27
URL: http://beccouus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0