ojjjjj

hej hej
just nu är jag hus min syrras kompis igår sovde jag över här jag var vaken till 8 och min syrra och hennes kompis dom var vaken till 2 på dagen asså man kan nästan inte tro att dom har varit vaken så länge sen klockan 2 gjck dom får att sova då blev jag vaken då trode jag att dom hade vaknat sen sa dom att dom var så länge vaken
klockan 2 var jag jätte trött fortfarande så jag gjck och la mig igen och sommnade till klockan 4
4 vaknade alla då årkade man ju inte äta frukos så vi drak bara ett glas te sen ått vi massa godis chips coola tårta kakor jag ått mest godis haha sen klockan 5 nåt skulle vi äta middag och hennes mamma bästelde hamburgare med pommes och pizza och hon själv gjorde tackos stavning jag årkade inte äta mer men jag ått ändå lite
snart ska pappa komma och hämta mig och min syrra

nu måste jag gå hejdå ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: t a v a '

mmh sen

2010-01-04 @ 12:13:45
URL: http://ttavas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0