skolan är tillbak:(

hej hej idag så har jag varit med Alva med fler aaaaaa och jullan och ida den coola hahah
imorrn ska jag avslöja vinnaren det känns som att vi har fler som ligger lika men då kommer bli final
vinneran kommer allafal få många kommentar och bsök på sin blogg
jag skulle ägentligen av slöja vinnaren idag men efter som det är sent och imorrn ska vi till skolan och jag måste ducha och välja vad jag ska ha på mig och paka min väska och allt annat kunde jag inte
men imorrn ska jag allfal avsölja vinnaren ojj jag måste dra nu får jag måste hinna göra ansikt mask oxå
recepten  är gjurde med citron bakpulver hejdå


nejjjjjjjjjj

Kommentarer
Postat av: foki

ja själv klart jag kan göra en design till dig men då måste jag ju ha din lösenord säg din lösenord på msn ha det bra med veckans blogg nästa gång är jag oxå me

nää skoja bara då kommer jag ju vinna alla hahhaa



2010-01-10 @ 22:01:00
URL: http://fokis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0