tjaaa

hej hej
idag har jag varit med  chaltu vi skulle ägentligen till stan och shoppa efter som det var så kallt så for vi inte så vi for bara och shppade de närmaste afärarer eller vi hittade inte nåt så vi ått bara glass och bara pratde med varan det var fet roligt imorrn ska jag vara i leoslekland med några vänner igen jag hoppas att jag inte skada mig själv igen haha sist jag var där så ni vet vad jag gjorde med mig hahah över imorrn ska jag vara med Alva ida och julia tro jag allfal
nu har jag inget att göra mia har komit hus mig hon som jag pratde om jag ska ra kort och lägga i bloggen nu måste jag dra hon säger att hon har tråkigt och hon vill att jag ska leka med henne
bye ha en underbart kväll.



Kommentarer
Postat av: Michelle

Tack så mkt! <333 Hur mår du?<3

2010-01-08 @ 20:10:08
URL: http://michellenicolini.blogg.se/
Postat av: N n e a

assow hur gammal är du egentligen, 9? :) <3

2010-01-09 @ 09:53:48
URL: http://wiilssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0